
BAJKOVITO I PLESNO, 19.10. u 20h

‘’Zaprešićki glazbeni salon’’
BAJKOVITO I PLESNO
Vlatka Peljhan – violina i viola
Bruno Philipp – klarinet
Mia Elezović – klavir
Program:
Wolfgang Amadeus Mozart:
Trio in Es duru, K. 498 Kegelstatt (1786)
– Andante
– Menuetto
– Rondo
Robert Schumann:
Märchenerzählungen za klarinet, violu i klavir
- 132 (1853)
– Lebhaft, nicht zu schnell, sehr markiert
– Lebhaft, sehr markiert
– Mit Ausdruck
Dubravko Detoni:
Trio za tri proizvoljna instrumenta (2019)
Bela Bartok:
Sebes (brzi ples) za violinu, klarinet i klavir (1945)
Serban Nichifor:
Klezmer dance za violinu, klarinet i klavir (2012)
O ansamblu:
Svirajući u raznim kombinacijama i ugošćujući u ansamblu svoje kolege instrumentaliste i pjevače, ansambl MiseEnScene (aka Alisios Camerata) s jednakim veseljem i znatiželjom pristupa literaturi izvorno pisanoj za Messiaen ansambl jednako kao i djelima koja sami adaptiraju. Kao takve ih je prepoznala i publika i kritika čiju su pažnju odmah privukli, a također i pozornost hrvatskih kompozitora svih generacija koji su za njih napisali ili pišu djela. Uz nastupe u Hrvatskoj, sastav je s velikim uspjehom gostovao u Europi, Kanadi i Japanu. Njihova zapažena izvedba Takemitsuova djela ‘Quatrain I’ uz Zagrebačku filharmoniju na Muzičkom Biennalu Zagreb 2015. ujedno je i prva izvedba toga djela u Hrvatskoj. Godine 2014. praizveli su djela pisana za njih na Danima hrvatske glazbe u Opatiji. Kao rezidencijalni ansambl, u 2017. godine sudjelovali su u radu zimskog dijela programa u Banffu, Kanada.
Činjenica da u 25 godina u Hrvatskoj nije nastalo ni jedno djelo za ovakav sastav, a od pojave ansambla MiseEnScene nastalo ih je već nekoliko, također svjedoči o interesu koji ovaj poseban ansambl pobuđuje.
Biografije:
Vlatka Peljhan diplomirala je violinu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a magistrirala na Visokoj školi za glazbu i ples u Rotterdamu (Nizozemska), nakon čega je magistrirala i violu. Solistički je nastupala uz Zagrebačku filharmoniju, Simfonijski puhački orkestar Hrvatske vojske, Hrvatski komorni orkestar, Puhački orkestar Muzičke akademije i orkestre HNK-a u Zagrebu i Osijeku. Djeluje kao koncertna majstorica Opernog orkestra HNK-a u Zagrebu, docentica na Muzičkoj akademiji u Zagrebu te gost profesor na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku.
Bruno Philipp diplomirao je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a usavršavao se na Konzervatoriju u Parizu. Solistički je nastupao s brojnim istaknutim hrvatskim ansamblima i orkestrima te surađivao s uglednim dirigentima i skladateljima. Član je Zagreb klezmer trija, Zagrebačkog puhačkog trija, ansambla MiseEnScene, Camerate Cantilly. Dugogodišnji je je pedagog u statusu savjetnika na Glazbenoj školi Blagoja Berse u Zagrebu. Od 2023. zaposlen je na kao solo klarinetist u Orkestru Opere HNK u Zagrebu.
Mia Elezović diplomirala je i magistrirala klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Studij je nastavila na Visokim školama za glazbu u Beču te Frankfurtu. Na poziv japanske vlade boravila je na Showa University u Kawasakiju. Magistrirala je na Manhattan School of Music u New Yorku. Surađivala je s brojnim glazbenicima te orkestrima i komornim sastavima u Europi, Japanu i Americi. Djelovala je na više inozemnih glazbenih učilišta. Predaje na Conservatoire Royal de Liège u Belgiji i Umjetničkoj akademiji u Osijeku.
Sorry, the comment form is closed at this time.